6 Ekim 2016 Perşembe

AĞUSTOS AYINDA BU KİTABI OKUDUM - 9



KİTABIN ADI
Bana İtalya’yı Anlat
KİTABIN YAZARI

Nedim Gürsel

KİTABIN ÇEVİRMENİ
-
KİTABIN YAYINEVİ
Doğan kitap
KİTABIN BASKI YILI
2016
KİTABIN BASKI SAYISI
1. Baskı   
KİTABIN SAYFA SAYISI
2oo syf
KİTABIN DİZGİ/BASKI KALİTESİ
10/10
KİTABIN YAZIM-DİL KALİTESİ
 10/10
KİTABIN EDEBİ/SANATSAL/TARİHSEL DEĞERİ
10/10


Roman ve hikayeleriyle edebiyatseverlerin yakından tanıdığı Nedim Gürsel bu kitabında yine öykü tadında İtalya’yı ve gezdiği şehirleri anlatıyor.

Bilgi birikimi tartışılmaz olan yazarın İtalya’yı sevgisi de gözden kaçacak gibi değil. 

Şehirler adeta bir film senaryosu gibi akıyor. Yetkin bir anlatıma sahip yazar özellikle İtalya’yı gezenler için kesinlikle tekrar olmayacak farklı öyküleriyle kitabını zevkle okunur kılıyor.

İtalyan kentlerini gezenlerin okumaktan büyük keyif alacakları tartışılmaz olduğu gibi ileride bu ülkeyi ve şehirlerini gezmek isteyenlerin mutlaka okuması gereken bir kitap.


2 yorum:

  1. İtalyayı çok seven biri olarak kesinlikle okumam gereken bir kitap olduğuna kadar verdim. Okunacaklar listeme ekledim hemen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük keyif alacağınıza eminim. İyi okumalar, Sevgi ve enderin saygılarımla.

      Sil