28 Temmuz 2015 Salı

KISA BİR ARA DİYELİM….



Aslında aranın kısası uzunu olmaz, ara aradır. Ne ki, zorunlu aralar olmasın. İstem dışı aralar hüzünlüdür. Tatil araları ise özlem ve yeniden kavuşma heyecanıdır. Blog izlerleri devamlı düşüyor, sanırım artık mevsimsel de değil. Belki bıkkınlık, belki heyecan yitimi ya da başka alanlara yoğunlaşma… diyelim geçelim. Çok blog dostum izlediğim kadarı ile yazmayı bıraktı. Ben de iş yoğunluğundan yeni bloglar peşine düşemedim. Geride galiba “sadece, ben, sen , bizim oğlan kaldı” gibi (!)

Geçen eylülden bu yana bloglarım yazmayı ve iletmeyi sürdürdü. Umarım önümüzdeki yıl da devam ederim. Gerçekte yazılıp çizilecek o denli çok konu var ki, bazıları sırasını beklerken güncelliği yitiriyor. Kitap okumalarımı üzerinden çok süre geçtikten sonra yazabiliyorum. Gezilerimi bitiremiyorum (Çok ayrıntıya mı giriyorum, bilmiyorum. Ayrıntılı ve gidemeyenin gitmiş gibi olmasını istediğim için uzun yazıyorum –acaba ondan mı çok okunmuyor?- )

Şimdi yine tatil zamanı geldi…

Geride Trakya tatilimden yazamadığım iki konu başlığım kaldı.

Geride okunmuş ve henüz yorumlanamamış 12 kitabım kaldı. (Tatil dönüşü korkarım sıra gelmeyecek boyutlara erişecek)

Bazı çok önemli yazı ve makalelere ise hiç sıra gelmedi.

Tatilde yine hedef gezi noktalarım var ve dönüşte anlatılma sırası bekleyecekler…



atölyelerimizde Eylül’den itibaren  üretim devam edecektir, duyurulur…
En geç gün aşırı mutlaka ziyaret ettiğim yandaki blog dostlarım olmak üzere gelen geçen her dosta şimdilik selamlar, görüşmek üzere diyelim, umalım…

“Gittin mi büyük gideceksin! Ayrılık bile gurur duyacak seninle.” – Can Yücel




6 yorum:

  1. Merhabalar.

    Yazınızdan tatil amaçlı bir ara vereceğiniz anlaşılıyor. Size sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir tatil dilerim. Dediğiniz gibi, ben de eski blog heyecanını göremiyorum. Devam edenler ise bir elin parmakları kadar kaldı. Tabi bunun nedenleri sağlıklı bir şekilde araştırıldığında ortaya ilginç nedenlerin çıkacağını tahmin edebiliyorum. Şu anda ülkeyi yönetenler, insanlarda yaşama şevk ve heyecanını yok ettiler. İçinde bulunduğumuz şu kaos dönemi ise bu işin tuzu biberi oldu.

    İnşAllah sağ duyu hakim olur da daha fazla büyük bir felakete düçar olmayız. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar konusundaki düşüncelerinizi tamamen paylaşıyorum. Umarım yeni heyecanlar ve atılımlar gelir. Değerli yorumunuza candan teşekkürler.
      Sevgi ve en derin saygılarımla.

      Sil
  2. Ben sayfamda yazamasam da yazılarınızı okuyorum. Şimdiden iyi tatiller keyifli ve güzel geçmesi dileğimle

    YanıtlaSil
  3. Yaşadığımız gerek siyasi gerekse iklimsel sıcak atmosferde yapabileceğimiz mücadele azminin devam ettirilmesi olması gerekiyor. Bu anlamda herkese bol şans; size de iyi tatiller.. Saygılarımla Mehmet Bey.

    YanıtlaSil
  4. Herhangi bir kitap tanıtımınızın, gezi yazılarınızın ya da diğer paylaşımlarınızın bana yeni bir şeyler katacağını bilerek zevkle takip ediyorum bloğunuzu. Güzelliğin ve iyiliğin hakim olduğu günlerin geleceğini umut ediyorum. Yaşam, yaşamlarımız değerli çünkü. Yazılarınız o umudu canlı tutuyor. Ve çıtayı hep yükseltiyor. Güzel bir tatil geçirmeniz dileğiyle... Sevgi ve saygılarımla...

    YanıtlaSil
  5. İyi tatiller Bilgehan Bey. Tatil dönüşü bekliyoruz:)

    YanıtlaSil