29 Nisan 2015 Çarşamba

BODRUM

Geçen hafta işim gereği Bodrum’a yaptığım bir günlük ziyarette biraz zaman yakalayarak Bodrum ilçe merkezinde dolaşma olanağı buldum. Geldikçe görmeye çalıştığım ve gezmekten hiç bıkmadığım Bodrum Sualtı Arkeoloji Müzesi’ni yine gezdim. Buna ilişkin fotoğraflarım ayrı bir yazı konusu olacak ama özellikle Bodrum marinayı ara sokaklardaki güzelliklerden fotoğraflayabildiklerimi sunuyorum. İlçede henüz yaz aylarının kaotik ortamı yok. Keyifli anların bazı izlerini veriyorum.











4 yorum:

  1. sardunyalı eve bayıldım sardunya sanırım :) bodrum görmek istediğim bu yaşıma kadar görmediğim..biraqz daha istedim görmek bu fotoğraflarla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çarşı içindeki ara sokaklarda rastladığım bir ev. Bodrum Temmuz ve Ağustos'un o kalabalık atmosferi dışında gezildiğinde şirin bir ilçe oluyor. Umarım yolunuz düşer.
      Sevgi ve saygılarımla.

      Sil
  2. Baharda gerçekten çok daha güzel oluyor Bodrum. Kuzenim orada yaşadığı için sezon dışı zamanlarda da gitme fırsatı buluyoruz, keyfine varıyoruz çok şükür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bodrum'u bu haliyle seviyorum. Yazın beni çok yoruyor ve gitme hevesi bırakmıyor.
      Sevgi ve en derin Saygılarımla.

      Sil