5 Aralık 2013 Perşembe

EKİM AYINDA BU KİTABI OKUDUM - 2

 
KİTABIN ADI
Beraber Yürüdük Biz Bu Yıllarda
KİTABIN YAZARI
Yılmaz Özdil
KİTABIN ÇEVİRMENİ
-
KİTABIN YAYINEVİ
Doğan Kitap
KİTABIN BASKI YILI
2013
KİTABIN BASKI SAYISI
1. Baskı
KİTABIN SAYFA SAYISI
352 sayfa
KİTABIN DİZGİ/BASKI KALİTESİ
10/10
KİTABIN YAZIM-DİL KALİTESİ
10/10 
KİTABIN EDEBİ/SANATSAL/TARİHSEL DEĞERİ
10/10 


Yılmaz Özdil, “AKP iktidarının şeceresidir” diyerek geçen 11 yılın tüm toplumsal olaylarını arşivlerden özetlediği çok önemli bir kitapla karşınızda.

Günlük olaylar zinciri, bazı olayların manşetten verilirken toplumun bilgisinden kaçan/kaçırılan bir çok olay bu kitapta. 3 Kasım 2002 ile başlayıp geçen yaz meydana gelen Mısır Darbesi günlerinde sona eren kitap aslında yazar deyimiyle bitmediğini olaylar, vakalar zincirinin devam ettiğini bu kitabın tarihe bir not düşmek olduğunu belirtiyor ve giriş yazısını şu sözlerle bitiriyor;

“Utanılacak dönemdir,
Unutturulmak istenecektir,
Hatırlansın diye yazdım,
Unutulmasın”


İbretle okumanız kendimizde dahil kişisel ve toplumsal dersler çıkarmamız dileğiyle…

2 yorum:

  1. müthiş dimi hakkaten müthiş...
    tarihi belgedir.

    hiç bir kitabı bu kadar heyecanla beklememiştim çıkar çıkmaz okudum...
    hatta bu sabah 2. defa başladım okumaya.

    unutulmasın...
    katılıyorum.

    tarihteki yerini alsın.

    YanıtlaSil