12 Eylül 2013 Perşembe

TEMMUZ AYINDA BU KİTABI OKUDUM - 3

 
KİTABIN ADI
Uzaklar
KİTABIN YAZARI
Can Dündar
KİTABIN ÇEVİRMENİ
-
KİTABIN YAYINEVİ
İmge Kitabevi
KİTABIN BASKI YILI
2005
KİTABIN BASKI SAYISI
12. Baskı
KİTABIN SAYFA SAYISI
205 sayfa
KİTABIN DİZGİ/BASKI KALİTESİ
10/10
KİTABIN YAZIM-DİL KALİTESİ
10/10 
KİTABIN EDEBİ/SANATSAL/TARİHSEL DEĞERİ
7/10 


Blog dostum Sabahattin Gencal’ın bana gönderdiği bu sürpriz hediye kitabı gecikmeli de olsa okuyabildim. 

Gazeteci yazar Can Dündar, çoğunluğu 2000-2002 arası ve bir kısmı 1990’lı yıllara ait yurt dışı ve yurt içi gezi anılarını kaleme almış. Akıcı üslubuyla kolay okunan anıların yazılmalarından itibaren üzerinden geçen 10 sene kadar sonra bazı gözlemlerini de test edebiliyorsunuz.

Zamanla çoğalmasını dilediğim bu tür gezi anıları, tarihe iz bırakan, döneminin şahitliğini yapan kitaplardır. Fırsat bulduğunuzda her zaman ve mekanda okuyabileceğiniz bir kitap…

5 yorum:

  1. Merhaba Mehmet Bey,

    Can DÜNDAR...

    Ne yazık ki "Mustafa" filmiyle yüreğimde derin izler bıraktı. Ata'mızı "yıpratma"ya yönelik çektiği filmi bir eğitimci olarak unutamıyorum... Saygılarımla,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Dündar, okumayı tercih ettiğim bir yazar değildir. Yorumunuzdaki görüşlere tamamiyle katılıyorum. Sevgi ve saygılarımı sunuyorum.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Tülay hanıma ben de katışıyorum. Keşke bir şekilde sesimizi duyurabilsek, tepkimizi gösterebilsek bir şekilde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tepkimizi gösteriyoruz. Almıyor, okumuyor ya da böylesi ortamlarda eleştirilerimizi yazıyoruz. Hepsinin bir şekilde bilgisine ulaştığını düşünüyorum.

      Sil