18 Eylül 2013 Çarşamba

4. YAŞGÜNÜ ARMAĞANIM

Bloğum 23 Eylül’de 4. Yaşına giriyor. Zaman ne çabuk geçiyor. Bir yazı, bir yazı daha derken yıllar peş peşe sıralanıvermiş. Geçen dört yıllık sürede ne çok blog sahibiyle ve ziyaretçiyle tanışmışım. Yorumlardaki güzel sohbetler ve güzel dostluklarda cabası. Devam etmesi en büyük dileğim. Bilgi değişiminin ve iletişimin mükemmelliği de burada.
Elbette 4. Yaşımızın da bir hediyesi olacak. Armağan kitabım gördüğünüz gibi Falih Rıfkı Atay’ın “Çankaya”sı. Atay’ın en değerli ve kapsamlı kitabı, Türk Edebiyatı açısından zamanını aşan bir öneme sahip. Her zaman okunacak, saklanacak bir kitap. Bir anlamda cumhuriyetimizin kitabı. 

Hediyemi, yorum kutusuna isim bırakacak dostlar arasından kurayla belirleyeceğim. Bildiğiniz gibi, yorum bırakmak dışında başkaca hiçbir şartım yok. Çekilişimizi 4. Yaş günümüz olan 23 Eylül sabahı yapacağım. O ana dek yorum bırakmak mümkün.

4 yıllık beraberliğimizde desteğini esirgemeyen, yazan, yorum bırakan ve okuyan tüm dostları sevgi ve saygı ile selamlıyorum.


6 yorum:

  1. Daha nice yıllara inşallah Mehmet Bey. Bloğunuzu zevkle takip ediyorum. Bir önceki çekilişinizden geç haberim olmuştu. Bu defa vaktinde katılıyorum :) Selamlar...

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar Mehmet Bey.

    Çekilişe katılmak amacıyla değil, Falih Rıfkı Atay'ın elimde olan Çankaya kitabının fotoğrafını görünce gelmiştim blog sayfanıza. "Ne Mutlu Türküm Diyene!" başlıklı blog sayfanızı o kadar sık olmasa da ara ara ziyaret ettim.

    Bu blog sayfasıyla sosyal medyada dördüncü yılınızı tamamlamışsınız. Başarılarınızın devamını diler, daha nice yıllara doğru aynı heyecan, coşku ve tempo ile devamınızı dilerim.

    Ara vermeden kesiksiz bir şekilde dört yılı tamamlamak bence büyük başarı. Belki bizlerin de bu bloglarda nice yıllarımız olmuştur ama, aralarında hep büyük boşluklarımız oldu. Ben de zannedersem 2006 yılında başladım blog dünyasına, ilk başladığım yer BLOGCU.COM url adresli bir platformdu. Daha sonra burası derken ardından birçok blog sağlayıcı platformlar eklendi gitti.

    Tekrar sizi kutlar, başarılarınızın devamın dilerim. Ne mutlu Türküm diyene!

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun efendim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey,
      Değerli yorumunuza sonsuz teşekkürler. 4 yıl gerçekten dolu dolu geçti. bugün itibariyle 775 yayın olmuş.
      Devam etmesi dileğim. Siz değerli dostlarım en büyük destekçim.
      Saygı ve sevgilerimi sunarım.

      Sil
  3. Nice yıllarda güzel anı, gezi, duygu ve düşünce birikimlerinizi bizimle paylaşmanız dileğimle...

    YanıtlaSil
  4. Sayın Bilgehan Bey, Blogda 4. yılınızı sağlıklı ve başarılı bir şekilde tamamladığınız için sizi kutluyor ve nice nice 4 ve 40 yılıncı kutlamalarını yapmanızı diliyorum.
    Kuraya kattığınız "ÇANKAYA" nın bir başka okuyucunuza isabet etsin diye yorum yapmadım. Umarım ÇANKAYA laik birine isabet eder. Sevgilerimi sunuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli hocam, ilginize ve kutlamanıza candan teşekkür ederim. Umarım nice senelere beraber oluruz.
      Hediye kitabımız hak eden ve okuyacak bir dostumuza gitti. Sağlık ve esenlikler dilerim.

      Sil