14 Ocak 2013 Pazartesi

GERİYE DÖNÜŞ


4 Ocak günü blogda sistem sorunu yaşadım. Her şey normal olmasına rağmen kayda girdiğimde resim yüklemesi ekrana çıkmıyordu. Sorunları araştırırken birçok sayfaya girip çıktım. Blogger'a arıza mesajı gönderdim. Sonunda bir sayfada "pop-ups’ları kapatın ve tarayıcınız değiştirin" önerilerini görünce durumun benim teknik bilgimi aştığını gördüm. Geçen pazartesi bilgisayar için uzman arkadaşı çağırarak durumu incelediğimizde genel bir formatla birlikte google-chrome’a geçerek tarayıcı değişikliği yapmaya karar verdikten sonra günün geç saatlerinde blog sistemi kayıt kabul eder hale geldi.
Ancak bu kez de yaklaşık 3 ay önceden programladığım Kıbrıs seyahatime başlayacaktım. Salı günü gittiğim Kıbrıs’tan Cuma akşamı döndüm. Gezim tatil amaçlı değil bazı özel işlerimi halletmek içindi. Birkaç uzak akraba ziyareti, bakanlıklarda iş takibi ile geçen günlerin arasına blogda ilerideki günlerde yayınlayacağım birkaç konu başlığı ile döndüm.
Evet, iki farklı gelişme nedeniyle yaklaşık 10 gün kadar blogdan uzak kaldıktan sonra geriye dönmüş bulunuyorum. 
Nice yazılara diyelim.

5 yorum:

  1. blogger devamlı değişiklik içinde.
    bende bocalıyorum, fazla karıştırırsam bozulur diye yenilik deneyemiyorum.
    evliya celebi gezmelerinize hayranız..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, umarım yazacaklarım ilgi çeker, Saygılar sunuyorum

      Sil
  2. Ben de yeni blogger ara yüzüne ısınamadım diyebilirim. Birde benden kaynaklı bir sorun mu yoksa bloggerın yeni uygulaması mı okumak için bir blog sayfasını yeni sekmede açtığımda ilk açtığım sayfa açıkken okumak için 2.bir blog açmaya kalktığımda ilk açtığım blog sayfası yerine geçiyor yani aynı anda yeni sekmelerde birden fazla blog açamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi bu konuda uzman değilim, ama bildiğim kadarıyla google, google-chrome'u desteklemek için explorer'de sanki bilerek zorluk çıkarıyor gibi. Şimdilik google-chrome'a geçerek sorunumu çözdüm.

      Sil
  3. Great goods from you, man. I have understand your stuff previous to and you are just extremely wonderful.
    I actually like what you have acquired here, really
    like what you're saying and the way in which you say it. You make it enjoyable and you still care for to keep it sensible. I can not wait to read much more from you. This is actually a wonderful web site.
    Review my web page : pizza games las vegas

    YanıtlaSil