28 Şubat 2011 Pazartesi

CUMHURBAŞKANI NASIL OLU(NU)R

- DİKKATLİCE BAKIN! Görün, o mavi gözlere bakıp dalan, sevinçle, içine alıp sıkıca sarılacakmış gibi candan, gönülden bakan gözleri...
- DİKKATLİCE BAKIN! Görün, sonsuz bir şükranla, tevekkülle bakan, o ağızdan çıkacak her sözü tanrısal bir kelam gibi içine sindirebilmek için tüm benliğini gözlerine vermiş insanları...
- DİKKATLİCE BAKIN! Görün, sonsuz bir saygı ve huşu ile adete dokunmaktan korkar gibi ancak hayatının en güzel hediyesini almış mutlu birer çocuk gibi duran sayısız insanı...
- DİKKATLİCE BAKIN! Görün, birkaç keyifli dakika yaşamak için, insanlardan kaçacağı yerde, en sıcak köşenin halkının yanıbaşı olduğunu bilen bir liderin yalın, rahat, sevgi dolu halini...
- DİKKATLİCE BAKIN! Görün, halkının sorunları ve dertlerinin onun için, keyif alacağı her şeyden daha önemli olduğunu, sırf onlarla sohbet etmek onların sorunlarını dinlemek, keyifli anını onlarla paylaşmak için her şeyi bırakıp bıkmadan usanmadan büyük bir sevgiyle, sonsuz sevgiye karşılık verişi...
- DİKKATLİCE BAKIN! Görün, etrafında etten bir duvar, koruma ordusu olmadığını... Görün gerçekte, onbeşmilyon Türk'ün onun gerçek koruması olduğunu...
- DİKKATLİCE BAKIN!

3 yorum:

  1. Tesekkür ediyorum size bu güzel yazi icin. Beni icten etkileyen bu güzel fotograf icin...
    Atamizin bir cok fotografini görmüstüm onun fotograflarindan olusan bir albümüm var ama bu fotografi ilk kez görüyorum.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sünter,
    Bana da internet yolu ile gelen bu fotoğrafı ilk kez gördüğüm için bloga koyarak herkese iletmek istedim.
    Sevgi ve saygılar.

    YanıtlaSil
  3. Nasıl güzel bir fotoğraf!tüylerim diken diken oldu!çok duygulandım...

    Bende ilk kez görüyorum Ata'mızın bu fotoğrafını...Teşekkür ederim..

    Sevgi ve esenlikler dilerim...

    YanıtlaSil